Härliga vår!

Nu är våren på väg kan man nog verkligen säga!
Så skönt i helgen var jag och J ute på prommenader och jag hade givitvis kameran med mig. Vi träffade på en gammal lärare som vi hade på högstadiet, och hon kom ihåg oss, trevligt att träffa på henne igen.
Sitter här och funderar på vart jag ska beställa boken jag måste ha, bokus och få poäng och ingen frakt, eller på adlibris där dte går fortare men det är frakt och jag får inga poäng....

Föreläsningen idga hadelade om planeter, lika intresant varje gång =)

Igår gick varken hockeyn eller handbollen speciellt bra, men det blir säkert bättre nästa säsong!

en av mina vårbilder som får mig att längta efter picknick, synd bara att vi ska hem till mamma och pappa i helgen, men det är ju födelsedagar och en uppgift som måste göras

image460


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback