Gud prat blah!

Katten jamade som tusan utanför dörren så jag gick för att släppa in honom och vad står inte där nedan för trappen! jo två människor! De brukade gå till tanten som bodde här innan oss, dock så verkade hon lite bakom eller så  var hon i fel hus, för det skulle vara runt 2002 och då bodde vi här. När hon frågat om tanten så började hon prata om gud med mig, om jag trodde det skulle bli fred på jorden.. USCH! Tro dock ite att det var jehovas för det stod ingenstans och hon sa inget om det så dte var väl nå annat blaha! Aja som tur var så läste hon bara upp nått stycke ur bibeln som handlade om fred och så vidade hon att det citatet står vid en staty vid FN´s högkvarter. Sen gav hon mig en broshyr och så sa vi hej då! Pust tack för att dte gick så snabbt. Jag är inte tillräckligt modig för att säga nej jag vill inte höra.

Jäkla katt, om han inte jamat så så skulle jag aldrig öppnat dörren (öppnar nämligen inte för okända)

Håller på med sis skiva, men mammas mail vill inte funka och  maila mig.

Ska sätta mig och läsa nu, för jag måste läsa ut boken till på sön, den ska nämligen in till bibblan igen!

Idag är det härligt väder så jag bjuder på en vårbild från några veckor tillbaka!

image464


Kommentarer
Postat av: anna

åh vilket fint foto!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback