Übertrött!

Inatt sov jag skit dåligt så nu sitter jag är super mega trött och ska egentligen plugga men jag har inte ens kommit mig för att göra frukost...och då har jag varit vaken i en och en halv timme.
Var uppe vid 3 tiden 4tiden och 6 tiden. Jag fick nått på magen som kliade som satan, så nu har jag 6 små prickar (typ som pytte myggbett) på magen.

Igår fick jag en present av min Älskling, det är en koppvärmares om man sätter till datorn så då kan jag sitta här och ha en kopp choklad brevid mig utan att den blir kall. Passar bra nu när det blir höst och kallt. jag ska nämillgen dricka varm choklad med marsmallows, det är mums.


Jag kan inte ta åt mig äran av bilden, hittade den på google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback