Tvättning och handboll

Idag blir det tvättning för första gången och så handboll ikväll. Men först lite plugg så vi kan tvättta i lugn och ro.Ska bli skönt att tvätta allt så att lakanen blir nytvättade och inte innehåller det där medlet som gör att jag får utslag. men tyvärr kunde vi inget göra eftersom vi var tvugna att bädda med något, men nu blir det tvätta av!

J´s mobil är bannlyst i sovrummet, den ringde och ringde och väckte mig! Uppskattas inte.

Igår så råkade jag donka in pannan i väggen så hårt att J vaknade..(ja jag vaknade ju också givetvis vem gör inte det, trodde att jags kulle få en bula men det fick jag inte)

på fredag är det marken, det ska bli kul, ska spana efter snygga bordstabletter och glasunderlägg. Marknadsgodis också så klart! mums! Men även plastfolie, den är superbra, en tjock rulle som räcker i minst ett år med plast som inte är muppig och klibbar ihop sig så det inte går att få ut den igen.

Testade min koppvärmare igår, drack en kopp varm choklad, dock utan marshmallows, men jag satte vists inte på den, det fanns en knapp man skulle trycka på också...-ooops-
Choklad


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul med handboll :)

2007-09-19 @ 10:50:20
Postat av: Stuart

Hej hopp igen, när är det ni har flyttat?? vart? strl?? vill veta allt nu!!!

Postat av: Karin

är det choklad?

2007-09-19 @ 10:59:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Stuart

Nää det är inte heller så lätt, för jag hoppar mellan 2 datorer, och så kommer det folk och då vill jag inte att msn ska hålla på och blinka och ha sig... hihi. Går det bra att bo ihop då?? Än så länge säg. Det är hyresrätt eller, vad får ni betala för den i mån.

2007-09-19 @ 11:17:35
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Stuart

Fy satan vad dyr hyr för en etta!!
Ligger dom på det alltså. Vad heter gatan så jag kan söka på eniro!!

2007-09-19 @ 11:34:08
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback