Tjingeling!

jag bakande snickers igår, och idag så skar pappa upp hela så nu kan man inte låta bli att gå till kylskåpet och ta en bit titt som tätt. Tyvärr blev den inte lika bra som den brukar, vet inte vads om gick fel, om det råkade bli för lite sirap eller nått..men den är god iallafall, bara det att den inte håller ihop som den ska utan delar sig på mitten.

(kommer med bild när jag hittat kabeln till kameran)
Snickers

nu ska jag skriva mer på mitt arbete och så baka de två eller om det är tre sista satserna muffins


Kommentarer
Postat av: sanna

Oj!
Ja, det blir ju lite att bära..
jag måste ha väska, känner mig helt naken annars!!!

Postat av: Jennie

åh va gott de låter :) skulle man kunna få receptet? :)

2007-09-15 @ 16:21:35
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Stuart

Åååå skicka ner nåra till mig!
Hej förresten, det var ett tag sen vi tjatade nu, hoppas att allt är bra...jag får läsa här i bloggen om vad som hänt hihi

2007-09-19 @ 08:14:05
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback