Tjejkväll på G

Tänker ha en inflyttningtjejkväll med mina två E och E (tycker det är lite kul att mina tre bästa vänner börjar på E)
jag tänkte först bjuda in hela gänget alltså både J´s bästa vänner och mina. Men han bokar ju upp sig varenda helg så han får åka hem (tills sina föräldrar) och pyssla med saker och ting (han blir så uttråkad i lägenheten, så nästa gång vi flyttar dvs om 2 år så tar vi en lägenhet här hemma så han kan cykla hem till sina föräldrara men ändå sova hemma hos oss. Han är ju även så snål att han inte kan ta bussen, så nu när hans mamma åker bort på torsdag kan han inte vara hemma hos oss eftersom han inte kan åka med nån =P )
åter till tjejkvällen. Ska jag bjuda på

Grillad kyckling med basilika & pastasallad
eller
Krämig spagetti med kyckling
?

och ska jag ha en äppelpaj till efterrätt tro...

Nu blir det popcorn med dipp, och så lite tv tittande, ska se en film kl åtta som är baserad på min favorit författare Nora Roberts. Dock blir jag ju super besviken då det inte alls är som i boken (vilket det aldrig är) men dessa filmer känns fem gånger mer avkortade än vad andra filmer som är baserade på böcker gör.

rosa blommor

Kommentarer
Postat av: Karin

det krämiga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback