Söndag

Vill shoppa lite med älsklingen idag men han lät inte så pigg på det, men vi får se om han ändrar sig. Han ville göra dte imorgon, så vi får se, han kanske kan hämta mig och så går vi till biblioteket först, då slipper jag bära alla böcker.
HIttade en bok jag vill ha, den heter:  Krumelurpiller : Astrid Lindgrens bästa citat för stora och små

Får se om jag köper den eller om jag ska önska mig den i julklapp. Tidigt jag vet, men jag har redan skapat mig en liten julkklappslista i huvudet, men snart måste jag nog skriva ner den så jag inte glömmer allting. Lika bra att göra det på en gång.

Sanna vill ha
Lasangeform
Jenny Av Jonas Gardell
Escada Summer glove
Pyjamas - T-shirt och halv långa byxor


nu ska jag sätta mig coh spela ett spel och mumsa lite marknadsgodis.
Just det ja, det blev marknaden igår. L var med oss och han var jätteduktig hela dagen.
Shoppade lite julklappspapper, jätte fina och så var det ju 3 för 20  kr så jag fick 2 och SIs en. Sen så köpte vi presentsnöre också, svart och lila som vi ska dela på så vi ska rulla av allt och dela det på mitten och så ska vi rulla på det igen. så vi får en rulle med båda färgerna.


Rött träd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback