Saknar dig

Jag saknar dig, har bara gått en natt juh. Men det kanske är för att jag kännes mig lite illa till mods pga att det här att de på VFU tror att jag bor hos dig ibland. Åh vad jobbigt det är, jag bor ju med dig på riktigt, det är VI som bor där. men Sis sa ju bara så för att hon trodde det var bäst pga vikariepoolen, hon visste ju inte att jag tänkte skita i det. Men jag får iallfall en klump i magen, jag får ju det så lätt jag har nog det största samvetet man kan ha, tex nu ikväll så skulle jag få åka en karusell med E och hennes kompis,, men så var det nå knas och vi fick inte sitta tre fast det var tre sitsigt, och då hoppade e´s kompis av och åkte inte alls. Jag och e funderade en stund på om vi också skulle skippa den, men jag ville ju helst åka den den såg ju så rolig ut. Så jag får till och med dålig samvete över sådan. ibland lite jobbigt, men å andra sidan så vet ju då alla att jag aldrig gör något som känns fel och jag ljuger aldrig för någon.

Åh  vad det spänner i hålfoten, har typ sammandragningar eller vad mans ka kalla det! kramp, nej, muskelspänning. Aj satan!

Älsklingen, du är en morgonmänniska så jag har inte kunnat prata med dig idag..snyft...

Fixade muffinsarna idag, de blev fina, eller vad tycker ni?image196
image197


 


Kommentarer
Postat av: EmilySophie

Söta muffins :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback