Pussel

Nu har J fått sin present, nämligen ett pussel, somä r gjort av ett foto på honom själv, det vet han dock inte eftersom han nu sitter ocg pusslar ihop pusslet för att få fram motivet =)
Idag har mamma och pappa varit här, de hade shoppat lite grejer till oss, så nu har jag en rakhyvle här med, känns skönt! Sen så köpte de ett pincett sätt där jag trodde att en pincett skulle funka till ögonbrynen men icke sa nicke, så det blir till att köpa på ica,, hoppas att de har en bra!
nu har vi lite tavlor på väggarna, och så har jag fått den jag håller på och målar, pappa hade ristat klart bokstäverna så nu ska jag bara skriva dit det.
Han har räknat ut vad bilden föreställer, och han har inte ens fått klart ramen...=)

Vi fick äpplen och plommon av mamma och pappa SÅ gott!

Pussel124848-175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback