Natti

Idag blev det ett god morgon inlägg och ett god natt inlägg märker jag.
har lite fullt upp, umgås med mamma och pappa, gosa med Zingo, och så få igång hjärnan. Jag har hjärnsläpp, hatar att komma igång med en in lämningauppgift, jag behöver få den där inledningen innan hjärnan börjar arbeta som den ska och spruta ut en massa ideer och texten bara kommer av sig själv. förhoppningsvis händer det imorgon. -Var och hälsade på hos mormor idag också, huset mitt emot henne (ett lägenhetshus) Brann fööra veckan och tydligen så satt det en parabol där som gav en del av stan (alltså inte hela staden utan "nere på stan") kanaler, så nu sitter de där och utan TV, kan inte titta på nyheterna eller någonting..

Sen har jag bakat en sats muffins 12 gjorda bara 58 kvar, till dopet, men vi har ju ett liiitet problem, jag ska spritsa ett E på dem och då kan vi inte ställa dem ovanpå varandra (jag har testat en gång förut, glasyren smetades ut och vissa delar försvann.) så vi får ha burkar med bara ett öager i, men vad ska vi göra när burkarna tar slut. Kanske ska tillägga att vi ska färda dem 20 mil.

Har ont i nacken/axlarna (trappmuskeln som jag kallar den, den heter nått som trappucius), bar två tunga väskor på axlarna igår, inte skönt, vilket jag får sota för nu...

Nu ska jag läsa igenom det lilla jag skrivit i dag sen ska jag lägga mig och läsa cosmopolitan.

image182


Kommentarer
Postat av: Karin

å vilken underbar bild
h en fin dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback