Muffinsträd

Jag önskar mig detta i julklapp (jag vet jag är tidig)
nej men jag vill jätte gärna ha det här muffinsstället


 

Muffinsträd
Pratade med mamma och pappa, så nu är jag inte sur längre, han kanske skulle åka hem idag med sin bror istället så jag hoppas på det, annars får ni nog stå ut med en lite sur Sanna(tur att jag inte är långsint ;o))
Men min kära största stora syster har bett mig att baka något till lilla e´s dop, kakor eller muffins, så nu velar ju lilla jag, ska jag baka muffins och göra nå roligt med dem, eller ska jag bara persikobrownies som alltid blir en succé eller ska jag baka knäckeflarn som jag hade på A´s dop och alla gillade dem?
Om jag hade trädet skulle jag lätt baka muffins och ställa upp en del i det där trädet.
ska kanske lägga till att det är 70 gäster, så vad tycker ni?!

                                                                                                     Muffinsträdet kommer från kakburken.se

Kommentarer
Postat av: sanna

Blir inte förvånad över att du bloggar muffins;)
haha jag fiskade upp en toalettrulle när jag fiskade sist;)

Postat av: sanna

Ps Handboll är den sporten som gäller här också...
Har spelat handboll sedan 5års ålder .. senaste åren på Elit Nivå.. Pappa har tränat mig och hela familjen har varit involverade.. Just nu har jag slitit av ett ledband i foten så karriären är väl tyvärr över...
hur ser det ut i din familj med handbollen?

2007-09-07 @ 15:22:53
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Anna

Vilket härligt muffinsträd! Kul grej!

2007-09-07 @ 15:48:24
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback