Magnus Betnér

Kan inte säga annat än att jag är såld, har suttit och garvat åt honom hela kvällen.
Ska sova nu, gick ju upp kl 7 för att tvätta tre maskiner som vi inte hann med igår. sov med gurkan på magen, lika bra att fortsätta med det, det kliar fortfarande ibland och i natt vaknade jag inte avnågot kliande...Men jag måste erkänna att det känns lite mysko att jag sover med en gurkskiva.
jag hade tänkt att stryka idag men så böev dte inte, då tänkte jag att det gär jag imorgon, men nej iscke sa nicke kom jag på nu. eftersom jag blev fast med att titta på Betnér så glömde jag ju att skriva in fotnoterna(som jag satt i soffan och letade upp, så ett TIPS skriv upp vilken sida ni tar info ifrån, inte bara läsa ur boken smälla ihop och skriva) Så ska det in en litteraturlista, framsida, sen är det klart! ska givetvis kolla igenom så det inte är några sådana här smygfel, alltså ett ord som blivit ett annat för att jag råkat klicka på fel boksatv. så sil blir fil. Sådana små fel upptäcker alla lärare och man muttrar och tycker att de borde fatta varför det blev så.
Fot

Kommentarer
Postat av: Karin

det ska jag absolut ha:) ska du göra ihelgen då?

Postat av: Victoria

Vilken härlig bild :)

2007-09-21 @ 10:09:56
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: ELLINOR

Fan vilken härlig bild!

2007-09-21 @ 15:04:22
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback