Klump i magen

Pratade nyss med min handledare och det verkar jätte bra, men hon frågade om jag hade bussar att passa och så, då hade Sis pratat om att hon inte skulle säga tat jag bor i Örebro, eftersom vikariepoolen människans son praktiserar där och då när hon frågade det där gick det bara av farten att jag sa att jag sover hos min pojkvän som bor i Örebro ibland men då finns dte bussar som går. när jag skulle säga att jag bor i örebro men det finns bussar och att jag kommer osva hos mamma ohc pappa. Så nu fick jag en klump i magen av att jag sa så, jag sove rju inte bara här, jag bor här. Och nu tänker jag skriva mig här, jag fick ju ändå inte komma på någon intervjuv så då behöver jag ju inte stå kvar där! Jag och j bor ihop och så är det med den saken och jag älskar det!
Åh måste prata med mamma och J, så min klump försvinner!

Vad arg jag bli, bara för man pratar om något så råkar man säga det när man inte ska säga det!
Snacka om att de kommer bli konfunderade när jag säger att jag bor i Örebro.
Men jag säger väl att jag skulle säga att jag sover hos mamma oc pappa och så blandade ihop två meningar så det blev fel.

Konstiga proböemjag har egentligen, men jag är en sådan som vill att sanningen ska sägas hela tiden, även när man råkar säga fel.

Sitter här med gurkor på magen...det kliade, men de börjar lägga sig så förhoopningsvis är utslagen borta till helgen, men jag tror ju inte att det försvinner när man kliar så gurkor är bra!

image193


Kommentarer
Postat av: Karin

mitt favvogodis:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback