Frukost

Sitter är och m umsar lite frukost. Sov så skönt i natt, och ingen tidig ti datt gå upp, hade klockan på 10, men jag vaknade kvart över nio och så llåg jag och drog mig ett tag, så skönt!
Dags för inlämning av uppgiften idag, alltid lika fundersam över om det är okej. Kan tycka att min är lite tung att läsa, inte så lättsam sokm jag ville ha den, men nu har jag inte tid att fixa det, fixade till så inledingen iallfall är ganska lättsam.

Nu ska det finputsas på uppsatsen och skriva ut den.
Göra mig i ordning
Packa

Har flera plommon att äta upp, pappa la nog i lite för många i påsen, tror att jag får ta med dem hem igen, annars blir de dåliga när de ska ligga här i kylskåpet.
image195

Kommentarer
Postat av: sanna

Plommon är grymma!
Jag har en hel skål hemma.. pappa plockade med sig från landet:)
Min lediga dag var helt okey... idag har den inte börjar perfekt men det blir nog bra sen.. sj då?

Postat av: Karin

hoppas du hittar nåt fint:)

2007-09-21 @ 12:28:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja hon såg väl någon fågel en bit bort eller så :P

2007-09-21 @ 12:47:31
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback