En trötter

Igår var det första dagen på min VFU, óch så var det AP möte, två stycken egentligen plus föräldrarmöte, men jag gick bara på det lilla AP mötet eftersom jag ville komma hem i rimlig tid. Hann tyvärr inte med att blogga nått. Jag har nog inte bloggat på flera dagar kommer jag på, så blir det när man är borta hela helgen.

Nu ska J börja göra pannkaka, får se hur det smakar så han använder grahamsmjöl...om det inte är gott får jag väl ösa på med sylt.

Idag gick jag upp kl 05.50, usch vad tidigt det var! ska upp så tidigt imorgon med, tur att jag tar med mig frukost för annars skulle jag få gå upp mega tidigt och för att försöka få i mig en macka.

Är sugen på att ha en tjejkväll, kanske v 41 eller 42, får se när tjejerna hartid, vet att ena E har VFU då så då borde det vara så mycket i skolan för henne.
image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback