Dämpad

Jag känner mig dämpad.
känner miig ful och tjock och har ångest över att jag inte tränar, (trots att jag faktiskt har varit ute och gått flera gånger de senaste veckorna, vilket jag inte gjorde på hela sommaren)
Det är nog det jag mest känner mig dämpad över, så nu ska jag väl få arlet ur vagnen och göra någonting åt det. har bestämt att J och jag ska gå minst en rask promenad om dagen och så ska han agera träningscoach hemma, eftersom jag är folkskygg när det gäller träning, skulle aldrig sätta min fot p ett gym, sen skulle jag aldrig i livet betala för att träna, det skulle aldig hända. Men det tog ett tag innan jag vågade springa där det kunde hända att vi mötte folk. Sen fick jag ont i knät och då blev det ett uppehåll,får ont i knät när jag är ute och går ibland så jag har inte vågat mig på att springa, men jag kanske släpar mig ut på en runda själv, dock så kommer nog inte det hända då jag inte ens gillar att gå ut och gå själv, jag kanske borde införskaffa en MP3.

ja som sagt dämpad är vad jag är. Kommer ett roligare inlägg imorgon, och jag kanske lägger ut bilder på det jag shoppade...vi får se. Dopet var iallfall bra, dock en otroligt tråkig präst, men lilla E var så söt och gullig,, jätte duktig var hon också, hon har sutit på min mage hela dagen idag.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Prova att köpa sådanna här..hmm inte knäskydd riktigt, men du vet sådanna som fotbollsspelare ofta har på knän och vader? Finns väl bl.a. på apoteket. En tyg-sak som håller knät varmt och påplats iallafall.
.
Hjälpte min kompis som har problem med knät.
.
Förövrigt så är ju träning bland det bästa :D någonsin provat ett pass? Om inte, gå på öppethus med någon kompis, du kanske tycker om det trots allt :) stå längst bak så ser ingen vad du gör :P inte för att någon bryr sig iallafall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback