Beröm så jag rodnar

Fick så mycket beröm av en av mina handledare idag att jag inte visste vart jag skulle tavägen, trodde jag skulle börja rodna.
hon sa bland annat:
att jag inte hade varit praktikant den här veckan att jag mer varit som en vikarie.
Att läraryrket verkligen passar mig.
Att det kändes lugnt att lämna mig ensam i klassrummet med alla elever.

Känns kul att höra, och detta efter bara en vecka, jag ska vara där i 10 veckor, känns super kul!

Jag vill åka på marken imorgon, men ingen vill åka med mig, eller Sis vill men vet inte om hon kan. Mamma börjar jobba kl 17 så då vill hon ju inte fara och flänga. Pappa ska ju fixa klart badrummet. J tror att et kommer vara kallt, men jag ska fråga honom om Sis säger att det inte går, om han inte kan följa med för min skull!

Jag vill blandannat shoppa ett litet märke till min foppatoffel, har inte gillat dem, men Färjestads emblem vill jag gärna ha på skon! Visste inte att det fanns förns en av "mina" elever hade det!

Om dte inte var så satans kallt ute skulle jag vilja gå lite och ta lite kort, men jag sitter nu med filt och vill gärna sätta på mig pyjamas.

Familjekväll ikväll, kräftor, popcorn med dipp och så frågade mamma om jag ville ha en dricka, och idag var jag faktiskt sugen på det, en Fanta Exotic. Dricker inte ås mycket dricka, blir sugen på det ibland,
är mera för BRAVOs Äpple/Päron juice.
Sitter och snaskar på lite PEZ, vilken smak tycker ni är godast jag gillar de gröna bäst. Tror dte är jordgubb eller om det är äpple.
Pezz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback