Bara en sida kvar..

har fått ihop ca två sidor så nu är det bara en sida kvara tt skriva och jag har ju till fredag på mig eftersom jag börjar två, men på torsdag ska det vara klart har jag bestämmt så jag kan sova liugnt och sen läsa igenom det på fredag så jag inte har några slarv skriv och stav fel. blir lätt sådana när man skriver snabbt på datorn. Blev inget bak idag får blir det imorgon, och så ska jag och fira D som fyller 18 år imorgon =)
Funderar på att ringa j nu och höra hur det gått idag, han har hjälpt sin syster att flytta. Så jag antar att det blir en promenad diit någon dag nästa vecka så jag får se vart de bor nu!

Det är tur att jag har min älskling, för annars skulle jag nog inte komma utanför dörren förutom när jag ska gå till universitetet, det är nämligen bara dit jag hittar. Dels tycker jag inte omm att gå på promenad själv, isåfall skulle jag behöva en MP# men någon sådan äger jag inte, men skulle jag gå på prommenad så skulle nog J får gå ut och leta efter mig, försöka lokalirea mig medan jag beskriver hur det ser ut runt mig och åt vilket håll jag gick från början. men jag gillar att ta prommenader med honom det känns skönt att gå och så känns det tryggt att han är med.
image183


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback