Äntligen!!

Nu funkar min dator som den ska!
Idag ska jag och kanske J titta på ensam mamma söker, och äta banan mes chokladsås!
J såg nu att han börjar kl 13 och jag klockan 10 så han ska följa med mig till skolan så jag inte går vilse på vägen, jag har nämligen ingen aning om hur jags ka gå..sen får vi hoppas att jag hittar hem igen när jag slutar. (Har noll lokalsinne så det är mycket möjligt att jag virrar bort mig)
Flytten började i fredags då vi åkte hit och fick nycklarna, sen så åkte vi hem och hämtade mamma och pappa och en massa saker. sen bar det iväg till IKEA och shoppade loss, bland annat en säng.
Tänkte lägga in lite bilder men jag hittar inte kablen till kameran så det får bli senare!

Kommentarer
Postat av: SIS

Banan med chokladsås, mums! Trevlig kväll!

Postat av: sanna

Absolut!!
vill gärna se hur du bor.. :)
good luck med allt

2007-09-03 @ 06:37:22
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Karin

skönt att datorn funkar:)

2007-09-03 @ 14:53:12
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback