Upplevelse för barn

Sitter och funderar på vade jag kan hitta på för upplevelse föt barnen nösta VFU period. Tänkte först yes jag gör studiebesök på ambulansen! (Syrran jobbar där) Sen kom jag på att hon är tjänstledig då för hon pluggar nu, och sne så hade Sis bett syrran att komma ner och visa ambulansen för 4:orna, så då blir dte ju inte lika kul.
nu sitter jag och funderar på om man ska gå till hemköp med dem och titta på frukter och köpa hem några ovanliga så man kan skära dem i tu och se hur de ser ut samt smaka dem. Men jag vet inte, känns kanske inte så kul att gå till hemköp med 28 ungar och titta på frukt.
Så snälla hjälp mig, ge mig förslag på vad man kan hitta på för upplevelse!


Update:

Tänk om livet alltid kunde vara så här för alla. Helt super bra, man är lycklig, och glad, tycker att livet leker.
Hoppas att fler mår som jag mår nu, då sitter de och diggar till glad musik sjunger med, ler, och får lite små skratt anfall här och var för absolut ingenting bara för att man är glad.
Mamma kom fram till Boston i natt, flygresan hade gått super bra för dem. Så nu får de ha så kul!

image200

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg höst bild...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback