Trevlig Tjejkväll

Gårdagens tjejkväll var toppen, kul att träffa dem igen, det går allt för lång tid mellan våra träffar, och vi hör av oss alldeles för dåligt. (Om de bara kunde vara ute på msn så skulle det går lättare, eftersom jag intehar råd att ringa långa tjejsnackas-samtal från mobilen). nu  bestämmde vi iallfall att vi ska shoppa julklappar ihop, sen så flyttar ju E om två veckor så då ska vi ju dit snart så det börjar arta sig.

Kvällen bestod av krämig spagetti, kladdkaka med hallonsås och konserverade aprikoser sen så liet godis. En massa skratt och prat. Fick även en liten inflyttningspresent, tre skålar som står på en bricka så kan man snurra den, precis en sådans om Sanna velat ha länge! tur att jag inte köpte någon när jag tittade på sådana i sthlm. J tyckte också den var myckert fin och bra. Skålarn aär lagom stora så man kan ha godis, nötter, grönsaker ja allt man vill i dem.

J och jag började dagen med att ära frukost ihop, och så mumsade vi på kladdkaka och pepparkakor till frukost också =) Sen bakade han en sockerkaka med hallon i som vi ska ta med till hans syster, där deras mormor ska komma och då ska vi allihopa dit och så ska hon åka hit och kolla hur vi bor, hon ska säkert kolla hur H bor också.

Vi köpte en korg att ha tidningar i igår på IKEA och det blev super snyggt, vi ska försöka hitta en liten bokhylla som vi kan ha bredvid och köpa nån mer korg.

Ska egentligen plugga nu, men ja jag hamnade här istället, nej men jag ska börja nu.

image222

Kommentarer
Postat av: Karin

mm pepparkakor, det är grejer det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback