Träningsvärk så det skriker om det

Jag har sådan träningsvärk att det gör ont hur jag än sitter ligger, och det är i magen, börjar även få i benen, och jag vete 17 hur det ska sluta..är nog sängliggandes imorgon!

Pratade en stund med Sis och mina tre gullungar! längtar efter dem super mycket! Eftersom J ville åka hem den här helgen också så tänker jag nog låna bilen och åka hem till dem, om de inte kommer till oss.

Har nu lite fler punkter att skriva om på min ena uppgift, så den känns lite bättre. Uppgift nummer två skulle inte alls göras så som jag trodde, fick veta idag att man kunde kolla i Pm tidningen och hitta något man tyckte var intressant och utgå från det. Det ska även hålla smalt, väldigt smalt. Så jag ska sätta mig och kolla i den som jag har här hemma, men den ligger långt ner i en korg så den får j ta fram när han kommer hem.

Jag börjar bli hungrig nu, hoppas han kommer snart så vi kan äta.

Startade lördagsmorgonen med en god kopp varm choklad med lite grädde, är sugen på en sådan nu med, men jag har inte mjölk till att göra det, så jag får göra en sedan.
Ska köpa marshmallows att ha i istället för grädde (Vi har inte grädde här hemma för ingen av oss gillar det(jag gillar det bara när det blandas ut med chokladen).

image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback