Sura körsbär

gav J en liten present i fredags, en liten grattis till jobbet present. köpte en skål som han kan äta yoghurt i, våra djupa tallrikar passar inte riktigt till det, så jag tyckte han skylle ha en sådan. så här ser den ut.
skål

i torsdags råkade jag tappa min stegräknare i golvet och den jäkeln la sig och dog, J tog hem den och skruvade i sär den men kunde inte få den att funka, han tog med den hit igen och nu så satt pappa och pillade med den och helt plötsligt så hoppade den igång igen! Så jag behöver inte köpa en ny. Glad! jag ska dock alrdig mer ta av mig den om jag inte är i en säng, så om jag tappar den så landar den mjuk.

Sitter och smaskar lite på godis, bland annat dessa goda.
körbär s

Kommentarer
Postat av: Ellinor

de små gesterna betyder mest:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback