Saknad toffel...

Hur kan man tappa bort EN toffel? Jag har ju tagit av mig båda på samma ställe, för inte har jag gått omkring med bara en toffel, inte en chans!
Jag kollade under soffan, under bordet, under filten, under kudden och under Zingo, men ingen toffel.
Får väl frysa om en fot i morgon bitti.

Funderade på det här med de fyra sista siffrorna i personnummret.
såg på mina elevers sista siffror att de är helt olika, när jag föddes hade man ju olika sifferkombinationer beroende på vart i Sverige man är född.
Tydligen så gör man inte så nu utan det "lottas" ut vilka siffror man ska ha.
Bra att man får förklaringar ibland så att man inte går och funderar och funderar och blir tokig!

Dags att sova nu
God natt


image209

Kommentarer
Postat av: sanna

Nej fy fan vad jobbigt det är!
jag gör sådanna tabbar hela tiden.. hehe:D
vet inte riktigt vad det beror på för jag är väldigt välplanerad och organiserad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback