På väg att bli sjuk

Håller nog på att bli sjuk känner jag, kanske inte var så bra att gå på marken när det regnade. Nyser och har ont i halsen, igår lät jag sjuk när jag pratade också, lite hes eller vad  man ska kalla det.
imorgon åker jag hem till mig och J, men eftersom vi bara ska sova där två nätter så följer inte datorn med.
Suck hade egentligen lust att vara hos oss hela helgen, men nepp han kan inte åka buss för det kostar ju pengar! muttrar lite bara.

På onsdag ska jag börja med min lektionsserie, de ska få läsa rödluvan, visst de har säkert läst det 100 ggr men det är nog bara bra eftersom de måste få tänka den här gången. på vilka färger de ser.

På fredag ska jag ta mig ut på en fotoprommenad eftersom det inte blev av igår då det började regna. hoppas bara inte ägarna till båtarna jag spanat in tar upp dem nu när det blivit oktober.

hade tagit en bild som jag tänkte lägga in här idag, men jag har packat ner kameran så den tar vi nån annan gång.
Kräftor
mumsade på dessa i fredags

Kommentarer
Postat av: Karin

ja de var riktigt goda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback