Funny Little feeling

Jag gillar låten Funny Little Feeling, sitter och lyssnar på den nu.
J gick för att träna och Sanna passar på att blogga. Igår skulle vi ha fredagsmys, tjena vad bra det gick, halv nio höll jag på att somna i soffan, och kl 22 så sov jag i soffan. Ska gottgöra det ikväll, ska kolla om det går någon bra film vi kan titta på och så ska jag hålla mig vaken!

Hittade ingen film, men fear faktor kl 20 kan vi nog titta på, vi brukade tittade på det förut och tycka att de som ställer upp är helt galna!

Idag har J fixat lite på cyklen som jag fått, men jags ka testa den innan jag bestämmer mig, känns som att jag kommer sitta så framåtlutat ska spana in den som finns i stugan också. Sen så  har jag tagit lite kort idag också.
Ska titta lite på Dobidoo nu, och så ska vi laga till tacos ikväll!

image210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback