Frukt!

J är och köper frukt nu, som jag ska ta med hem imorgon, jag ska nog köpa lite jag med, såg att det var billigt på konsum. imorgon får jag sovmorgon! studiedagen börjar halv nio, skönt!
Idag har jag haft min tredje lektion, måste börja skriva om dte är nu så jag inte tappar bort en massa viktiga kommentarer och liknande. Idag fick de skriva dikter, det var kul för det var inga protester, men det är ju måndag och på måndagar så är alla elever extra pratiga.

Längtar till lördag, ska bli så kul att träffa tjejerna igen!
Måste hitta på ett recept, har ju bestämmt att jags ka ha krämig pasta, hur man nu får krämigt när man bara ha matlagningsgrädde. Tips?
Ingen mjölk får det vara, och jag har ingen lust att köpa havremjölk för den tar aldrig slut!

Ska nu gå upp så inte J står ute och tror att jag inte är hemma.

image214

Kommentarer
Postat av: Karin

fin höstbild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback