Fredagsmys

Idag blir det fredags mys, fläskfilé och nått mer, sen chokladbollssmet till efterrätt
Har ni nå fredagsmys idag?
och nu ska jag ännu en gång försöka släppa ut min katt, han är velig och gnäller en hel del nu, så där ja nu ville han ut.

Ska hitta på en dikt och relatera till rödluvan som jag ska använda som exempel. Ska dock inte använda några färger i mitt exempel, eftersom de skagöra det och jag vill inte att de ska skriva av min de ska tänka själva.
min början är så här:
Hennes luva var så len

Håller på och tvättar, men njag skulle nog väntat till imorgon då den här är lite knas, man måste vrida av och på en kran annars fylld den med vatten fast den inte är igång.
Pappa är inte hemma och hindra mig från att göra en katastrof plus att han sitter i möte hela dagen (I GBG) så jag kan inte ringa heller.
Håll tummarna för att det går bra!

image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback