Allt är okej

Allt är okej nu, jag kan känna mig lugnt, när mamma och jag kom fram till platsen så hade den sista personen kommit ihåg att ställt fram ljuset och nallen. Det lyste väldigt vackert där i mörkret.

Nästa helg är det allhelgona, tyvärr är jag inte här då så jag kan inte tända ett ljus hos morfar, eller se kyrkogården. Jag och J får ta en prommenad till kyrkan och kyrkogården som ligger en liten bit ifrån oss. Kanske kyrkan är öppen och jag kan tända ett ljus för morfar där inne, och så kan jag njuta av att alla ljus lyser (hoppas bara att de tänder ljus på gravarna där) här hemma är kyrkogården den vackraste, något av det vackraste som finns kanske, det lyser så underbart fint och fridfullt över hela kyrkogården.

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback