allätade godisgris

Allätande godisgris - Det stämmer in på mig, jag kan inte välja ut något specifikt godis, har ju flera favoriter och alla inom olika kategorier, sura, söta, choklad, lakrits, salta.
Smågodis är nog så gott eftersom jag inte äter det varje vecka, eftersom ena veckan kan det bli popcorn eller salta pinnar eller så bakar man!
Sen är det ju så att godis kostar pengar och man måste gå utanför dörren, då är det mer bekvämt att stanna kvar inne i sin pyjamas och baka sig en kaka istället billigare är det också!

Är du ocså en allätande godisgris,eller är du mer än chokladätande godisgris , eller en sötagodisar godisgris? 

Har fått ett ja till tjejkvällen, väntar bara på att E nummer 2 ska svara. Funderar på vad jag ska ha för efterrätt, om det blir en vanlig kladdkaka med sådana här mandariner på burk och lite krossad annanas kanske. Och så lite pinnar att smaska på senare på kvällen.

Imorgon ska photoshop installeras, då kan jag fixa och trixa lite med mina bilder!
har saknat att inte haft det, har ju en bild som ska bli svartvit av de jag fotade i fredags, men mammas dator är ju knäpp så jag vill inte använda den förns J har kollat vad som är fel.

men jag bjuder på en annan i färg


image206

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

Ja och man tar ju alltid samma smågodis. Aldrig prova nått nytt. hehe

Postat av: Ellinor

JA verkligen
Typiskt svenskt:P

2007-10-08 @ 17:23:02
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback