Vinterjacka?

Är på jakt efter en snygg vinterjacka som ska vara lagom lång...det är svårt. Har sett en på Didriksons hemsida som jag gillar, måste bara se om den finns i nån av affärerna, hoppas på att sluta tidigt på måndag så jag kan hoppa av i stan och kolla, samt köpa t-shirtarna osm jag pratat om i flera veckor, snacka om att aldrig göra som man säger. Men ja jag är ganska bra på att skjuta upp saker, varför göra det så fort som möjligt för, jag gör det när jag har tid.

Idag är det ju Sverige Spanien (fotboll), matchjen visas på kanal 9. SÅ vi får kanske en eller två gäster eftersom alla inte har nian, väldans dum kanal att visa en Sverige match på, hur många är det som har nian egentligen?

Själv är jag inte på humör för att kolla på fotboll, så jag kommer väl kanske yta mig i kragen och plugga lite till, annars får jag väl lägga mig.

tavlor
Så här blev det att se ut framför mitt skrivbord...tycker dock att de ser lite små ut...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du tog inte det kortet som jag ville att du skulle ta. Kram Ullis

2007-11-18 @ 13:15:27
Postat av: Ullis

Du tog inte det kortet som jag ville att du skulle ta. Kram Ullis

2007-11-18 @ 13:16:23
Postat av: Karin

aa typ rätt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback