Utskrivet och klart!

Alldeles strax, den håller på och skriver ut nu. Har nu fixat till dte sista, sådana här formulerings fel....Hoppas att det blev bra.

Ska nu ta en kopp choklad igen, hihi måste ju göra slut på mjölken, nej men jag fryser lite om händerna efter att ja suttit här, men skulle behöva ett par värmande vantar att ha på sig... Finns väl vantar som värms via USB om jag inte minns fel.

Idag har jag jobbar i några timmar, jobbade med H idag, dte var kul. Roligare att jobba med någon man gillar!
Sen så snacka om skillnad att jobba med 3:or och sen en grupp med  fsk - 2 or.
Imorgon ska jag inte vara på VFU, känns tråkigt, så hur kommer det kännas när jag ska lämna dem för alltid vecka 50! USCH, hoppas jag ofta kommer att få jobba där. helst i deras klass, men på skolan går också bra så jag kan hälsa på dem, men dte absolut bästa är ju som sagt att jag får vara vikarie i klassen, dår får jag ju träffa dem en hel dag kanske =)

Sitter och lyssnar på céline dion, J tittar på nån film, skriver lite hur osm helst nu när jag inte behöver tänka på något, så jag ber om hursäkt för mina bort glömda punkter och stora bokstäver!

image275


Kommentarer
Postat av: sanna

gott med choklad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback