Snöbollskrig idag

Idag hade jag och några av mina treor, snöbollskrig, hihi vad kul dte var, och ja jag erkänner det var jag som startade det! -hihi- Det hela slutade med att jag blev mulad... men aja, det är ju så det kan gå! Vi hade ju kul.
Jag gillar att leka i snön, åh vad jag älskar snö!

Håller nu på och pluggar, har nu gjort klart bakgrunden, och har bara en sida kvar på diskutionen, fan vad skönt det känns att nästan vara klar nästan 3 dagar före inlämning!

Undrar vad en Pucko kostar på Statoil, vi orkade inte åka och handla idag så jag skiter i oboy imorgon bitte, köper en pucko hos mamma istället, samt köper mjölk innan jag åker hem, måste nog ringa henne och fråga om de har laktosfri mjölk annars kanske hon kan komma ner med det till mig, samt ta en bok som måste lämnas in på onsdag... Ojoj hon kommer att bli tokig på mig! =)


image271

Kommentarer
Postat av: Erik

Åh va kul med snöbollskrig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback