Sigge är borta...


Pratar lite med systerdottern min på msn, och deras lilla katt Sigge är borta, de var nyss ute och letade men hittade honom inte. usch vad det är tråkigt och ledsamt! Jag fortsätter att hoppas på att han kommer hem innan kvällen.

har pluggat ganska bra hela dagen, men är nere i en svacka, måste rycka upp mig så jag slipper ha en klump i magen på onsdag. jag har nu bestämmt mig för att arbetet ska bli klart idag i stora drag så jag kan ha mån och tis att fixa till små delar och hitta på delar där det fattas.
så jag måste pysa nu!

en vinterbild från igår, tyvärr är det plusgrader ute nu så imorgon är väl snön borta =(

image270

Kommentarer
Postat av: sanna

Lussebullar är guld.
Vilken match var det?

Postat av: Karin

oooh vilken hälig bild

2007-11-26 @ 11:28:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Stuart

Åh vilken fin bild!! Längesen vi prata...det är växelns fel, svårt att vara ute på msn då

2007-11-29 @ 09:26:26
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback