NonStopChoklad

Förra helgen mumsade jag på denna goda chokladkaka! Jag ska nog köpa mig en påse non-Stop till helgen, finns ju en bit av chokladkakan kvar, jag gömde den så mamma skulle få, det är bara det att jag glömde säga till henne vart den är och då kanske jag kan smaka en liten bit till...

chocoladechoklad

Fick nässpray av henne idag, så skönt ifall jag inte kan andas ikväll!

Vill handla julklappar snart, men det skulle bli den 27 då J fått lön! Men imorgon eller på fredag ska jag nog handla lite t-shirtar jag kan ha i skolan, känns iof ganska trökigt att åka in när jag inte ska vara här, ska sova hos mamma och pappa i helgen eftersom J ska fira sin bror och jag vill inte sova här själv, läskigt. Får se om jag handlar den på måndag istället. vad jobbigt allting blev nu, skickar ett sms till E och frågar om vi ska åka in, men hon slutar väl sent på fredagar så det blir säkert för sent.

Nu måste jag packa, igen usch vad jag ogillar att släpa med mig på bussen, de är ju smockfull på mornarna, ska fråga om inte J kan ta med sig min dator till ex eller nått.
jippie han kan ta något

love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback