Höstmiddag och 70-talsmiddag

Imorgon ska jag ha lämnat in allting, och dte ska bli så skönt, jag ska gå och handla lite godis, måla lite och så titta på film tillsammans med min älskling på kvällen.

Just nu är jag i sådan här tillstånd då jag inte vet vad jag ska skriva, hjärnan har tagit stopp och om nått går emot mig nu brister jag ut i gråt, som nyss. Hittade inte min andra inläningsuppgift som är klar, den hade tydligen sparat sig på skrivbordet i ett nytt dokument istället för i den mapp jag hade sparat det i. trodde att jag skulle få skriva om allting igen, var på väg att ringa pappa och gråta ut hos honom.

Sitter och skriver om skolan och samhällsförändrnigarna - internets inverkan på skolan.

Några åsikter eller synpunkter om internet i skolan, funkar dte bra? används dtet för lite??

På lördag blir dte en massa trevligheter. först kommer mamma, pappa, T, R och kanske D hit, de ska få se lägenheten, inte mamma och pappa så klart, de andra tre. Så då ska jag baka kokoskaka hade jag tänkt, testa på någonting nytt inte en vanlig hederlig super god sockerkaka varje gång nån kommerpå besök, och kokos är ju gott!
mamma och pappa ska få sina tack presenter då, slog in dem igår och det var de fulaste paket jag någonsin slagit in, hade ingen kartong så jag fick linda tidningar och wellpapp runt. Ni får se senare vad de får, kan ju inte skriva ut det ,vet inte om de läser.
Sen åker vi med dem hem, tänder ljus på morfar grav, och så ska jag och J sen ha middag för hans föräldrar, en höstmiddag, då tänkte jag ta in lite löv, grenar ooch äpplen att pynta medp å bordet. Vi ska bjuda på soppa och så en super god äppelpaj med pinjenötter. Min mamma och pappa ska till R och t på 70-tals middag. Jag har valt ut recepten, och så stod det även lite tips på hur de ska duka och klä sig. Mamma berättade igår vad hon köpt som "gå bort present", och ja jag höll på att skratta ihjäl mig, kan visa en bild sen, (samma sak här, vet inte vilka som läser det här och jag vill ju inte förstöra överraskningen)


image240

Sen ska mamma och pappa ha 80-talsmiddagen, och då ska jag vara hemma och duka och så, jag älskar ju som sagt att duka fint och så.

Kommentarer
Postat av: Karin

dendär middagen lät nice

Postat av: Karin

det lät mysigt:)

2007-11-02 @ 12:50:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback