Go morgon go morgon -trallala-

Idag är det en sådan är mysig dag, önskar bara det skulle regna lite. Då skulle jag ringa hit J och be h onom följa med på en mysig regnprommenad undre ett paraply. Fast vi får ha varsit, eftersom han är längre än mig så regnar det in på mig, eller så tar jag en regnjaka på mig också.

Har snart läst 2 böcker om dyslexi, har bara 4 kvar då, hoppas att det står något vettigt i dem om frågan jags ka ställa mig, annars får jag väl hitta på en annan fråga.

Just ja ska ringa Sis och säga att hon lika gärna kan köpa det där till pappa för de som vi ska ha fanns inte nere hos mamma, utan det fanns på mejk.

Jag vill överraska J med något, men jag vet inte vad.. han sa att jag kunde överraska honom med något spännande och vad är det!? Men vi ska ju tydligen inte vara hos oss de kommande helgerna, suck, så jag får hitta på något här.

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback