Förkyld

Usch jag mår inge bra just nu, öronen värker lite, jag kan inte andas med näsan och ögonen svider samt att jag hostar. Hatar att vara sjuk, sen har vi tvätttid idag vilket inte gör det hela roligare, tur att det inte är så jobbigt att tvätta! Samt att jag ska kolla på ugly Betty idag. Blir mumsig pannkaka till mat idag.

Oj nu kom jag emot någon knapp så nu ser skärmen lite annorlunda ut, undra hur man fixar till det...

Nu har jag lagt in bilderna från kameran så här får ni se bilder på Mamma och pappas present, samtJ´s föräldrars present.
Mamma present
Ljushållare två stycken samt tillbringare

Ljusring

En ljusring till J´s Föräldrar


Kort
Pappas farsdag kort som jag gjorde. Skrift med guld innuti.

Nu ska jag skriva lite på mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: Karin

kortet såg fint ut:)

Postat av: sanna

vilka härliga inköp!
Gud, jag var på Phlens idag, hittade massa massa ljusstakar jag ville ha, ljus och julpynt(älskar sånt) blev jättekär.

Tack för den fina kommentaren i min blogg

2007-11-13 @ 19:40:19
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback