Duschdraperi

Jag blir så irriterad på duschdraperier, varför finns det inte några som är längre är 180 cm?! Vi har det nu och vi har en sådan här stor glipa *Visar* Den är väl på en ca 1,5 - 2 dm bred, så jag kan ju säga att dte kommer ut en del vatten...

Igår märkte jag på seminariumet att jag hade glömt bort en del av min uppgift, hur det vette fan men på nått sätt gjorde jag det. Så igår mådde jag skit, hur skulle jag fixa det här, trodde att handlenadra skulle bli lite sura över att jag glömmer en sådan viktig detalj så jag la mig ganska ledsen och med ont i magen och försökte lösa det i mina tankar med det gick inte. Men en av mina handlenade kom på en super bra grej, så nu är allt löst och jag är glad. Barnen hade skit kul åt mig idag då jag varit trött och då blir jag lite sprallig, så jag har dansat runt i klassrumet och sjungit på lite sånger.

Min älsklade pojkvän ville inte svara när jag ringde, eller ja ingen i hans familj hade lust att svara, blir så trött på sådant att jag lägger på och vägrar att ringa upp, svarar dem inte så gick J miste om ett samtal med mig och får ringa upp när han märker att jag ringt. Ska sätta ihop en liten önskelista från bara honom, vet dock inte om han går med på att köpa 1 kg godis åt mig.

image274

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ja gör det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback