Astrid Lindgren

Astrid Lindgren är en av mina absoluta favorit författare! Någon gång i framtiden så ska jag ha alla hennes filmer på dvd samt alla hennes böcker. Det blir en hel del, tror man får ta lite i taget.

Igår lagade jag och J wn wok med nudlar åh så gott det var, mums mums. Jag jobbade även igår i en femma, åh vad kul det var! Längtar tills jag blir färdig lärare! "bara" nästan två och en halvt år kvar...

ikväll blir det familjemys, vi ska äta tacos, kolla på inspelningar från igår blandannat isprinsessan. har ju läst alla böcker av Läckberg och visst jag räknar alltid med att filmerna blir en besvikelse så det inte kan vara som i boken, men när man ändrar någonting helt totalt är ju skit dåligt! Sånt tycker jag inte om! Sen så har de gjort vissa karaktärer för gamla och andra alldeles för unga! nej, men jag måste ju se klart det bara för att. Till det blir det kanske lite ostbågar.

idag har jag tränat på gym igen, måste erkänna att lite kul är det. Ska kanske ta mig till duschen, och värma upp mig lite. Skriver kanske lite på mitt PM sen, så jag har börjat, sen skajag nog spela Sims var så länge sen jag gjorde det!

image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback