Sommarlov Äntlingen!

Idag skickade jag iväg min emtenta så nu har jag sommarlov!! Har varit helt disträ enda sen jag började med den, J har skrattat hur mycket som helt åt mig. Här får ni ett exempel på det:

J - Jag jobbar 14-22 imorgon
S - Okej, men vad ska du göra imorgon då?


Nu är det bestämmt att vi ska till Liseberg den 1 Juli och sen så ska vi till Kolmården, och jag gick med på att hans systrar fick åka med, men det är min bil och jag tänker sitta fram så det så, A kan få sitta bak han får faktiskt plats där! (Han är 2 meter lång och behöver plats, men jag tänker inte släppa på mitt framsäta, jag kan skjuta fram det lite så han kan sitta bakom mig. Kan bjuda på en till konversation då J´s lillasyster inte har lyssnat.

J- Ska du med till Kolmården?
E - Nej jag ska åka dit med I & A
J - Jaha med de ska åka med mig och Sanna

Har inte träffat J på en hel vecka..längtar ju mycket nu!

Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/photodisc/pdv256/pdv256034.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback