Sitter här och sjunger för mig själv

"Fell in love with an alien, fell in love with her eyes..." - trallar lite fint så där


Sitter och väntar på att röstningen i semifinalen ska blir klar så jag sen kan gå och ägga mig i lugn och ro =)

Jag längtar efter ett skönt bad som får hela kroppen att slappna av...men det är inte så lätt för mig som är kort, jag når inte till andra änden av badkaret med fötterna utan att ligga och spänna musklerna och var är det då för vits att ta ett avslappnande bad för musklerna.. :oS

Imorgon är det en mamma-dotter mys dag! så jag ska upp tidigt. Sen får jag träffa J, och då ska det bli en massa myspys -smile-

Har suttit här och räknat till tio på finska och Thai, jag kan helt klart uttala siffrorna på Thai lättare, men så fick man ju träna med ett proffs ;o) (En thailändare alltså)

http://www.mccullagh.org/db9/1ds2-2/iris-flower.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback