muller och blixt

Satt och kollade på inspelningen av O.C då det börjar blixtra och åska, fick springa runt  i huset och dra ur allting sen var det bara att sätta sig och läsa. Håller nu på med Häxan och Lejonet är snart klar med den, sen så blir dte Alic i underlandet, mio min mio och så en bok av Tove Jansson, alla ska läsas till på onsdag, men jag skippar Tove Jansons. om ni funderar varför jag sitter och läser en massa ungdomsböcker på några dagar så är det för att jag läser en kurs som heter: att analysera skönlitteratur.

När jag klev av bussen som jag åkt hem med så är jag alldeles blöt om byxorna, så byxorna bara klibbade fast, antingen så har det regnat in i bussen på något konstigt vänster, eller så har nån med dyngsura byxor suttit där innan mig och blött ner...


Imorgon så blir jag moster igen! Är så nyfiken på om det blir en pojke eller flicka!! Och i fredags så fick min kompis en liten super söt flicka. Många bebisar som kommer nu =)
http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/805831/2/istockphoto_805831_black_and_white_baby_feet.jpg


Har haft en helt underbar helg med min älskling, och han skulle inte jobba tidigt imorse utan skulle börja kl 10.00 och då skulle han inte hinna träna så han kunde sova med mig en natt till. Eftersom jag var med honom hela helgen har jag inte hunnit blogga något, utan bara hunnit läsa några bloggar.

På fredag är det våran årsdag, det måste bli fint väder tills dess, vi ska sitta på deras lilla veranda och äta något mumsigt, vet inte vad han bjuder på. jag bjuder på en (förhoppningsvis) god efterrätt med choklad. Vill även ha var,t så jag kan ha min nya fina klänning.
Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/blendimages/bld054/bld054407.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Köpte nya trosor idag, med knyt i sidan jätte fina, men sen när jag kommer hem så ser jag att det är nå slags resorband i sidorna syndes inte för banden, funderar på om jag ska klippa bort det så jag bara har knytet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback