Min kärlek

Sitter fortfarande och längtar efter min älskade, han är ute och gör någonting så det är ju inte bara att ringa precis!
Är överlycklig för han jobbar förmiddag på våran dag, visst han kommer att vilja lägga sig tidigt eftersom han börjar kl 06, men det gör mig ingenting, annars skulle han ju ligga och sova och sen jobba det skulle ju inte alls bli kul. Nu ska vi bara bestämma vem som ska laga vad, Maten eller efterrätten!

Jag har så tråkigt nu, till och med backpacker blir tråkigt...vill se en film som jag inte sett, men jag har ingen hemma...eller jag kan ju kolla på CSI som jag spelade in igår det gör jag, sitta och mumsa på lite brie ost och titta på det! Är lite sugen på in kaka som jag bakade igår, men jag vet inte om jags ka låta mig äta det, egentlitgen är det ju tisdag...
http://controlpanel.hotscot.net/customer_images/E5EF3591-DC95-4F40-86AC-F4B558D092A6/large/mull%20brie%20plate-large.jpg

Skulle behöva något att planera...får sätta mig sen och planera en tre rätters, det kan ju vara bra att ha!



och du min älskling, älskar dig mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback