Lite shopping

..och en fika. Jag hittade ett par skor, eller rättare sagt jag beslöt mig för att ta dem där med komentaren: jag ska bara ha dem när det regnar och när jag har kjol/klänning på mig! Tänker inte överge mina älskade adidas superstar skor =) är helt frälst i dem de är de skönaste skorna tycker jag. Men jag hittar inga i affär så jag kunde inte köpa sådana. Så min familj som tycker jag är en törrboll när det gäller skor är nöjda nu =P Sen blev det en Bh också.
http://www.boots4all.com/images2/c6dchx.jpg

Snart får jag träffa min J, ska bara vänta på att pappa ska komma hem och poppa popcorn (han gör de godaste), Fick nyss ett litet utbrott dumma jag hade glömt att skriva upp att vi skulle köpa popcorn så det kommer inte blir spec. mycket popcorn -surar-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback