Kakmonster!

ska atrx kolla på Top model och pussycat dolls grejset...jag tror dock att jag får spela in  det sista pappa och mamma står nog inte ut med att titta på två sådana program efter varandra =) Och Japp, min mamms och papps tittar på top model med mig, jätte mysigt tycker jag, så länge inte pappa säger dumma komentarer för att jäklas =P

Har nyss kommit hem från farmor, där pappa råkade för säga sig om att vi skulle ta en vinbärsbuske och plantera den här hemma, det  var inte meningen att mamma skulle veta om det, hon vill inte ha någon, men jag ska ha den!
min J kallar mig kakmonster, stämmer bra, men han ska se mig hos farmor, där gör jag verkligen skäl för namnet -skratt- Han skulle nog bli förvånad över hur många kakor som jag mumsar upp, ja vad kan jag säga, farmor gör mina älsklingskakor!

http://www.preschoollearningonline.com/Coloringpages/cookie.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback