Doft av nyklippt gräs och Grillning

Sitter här med öppet fönster och pappa klipper gräset så det luktar riktig sommar nu, så gott!

Har sprungit med J idag,det gick bra, var lite väl jobbigt ett tag men jag kom igen =) Sen så bakade vi en mumsig kaka,ska äta upp det sista ikväll efter maten, (som blir grillad fläskfilé mums!) till criminal minds, har inte sett inspelningen sen i fredags, men nu såg jag att klockan är 18 och om en halvtimme börjar O.C Så det blir till att racer läsa ut Robinson Kruse, har ju en till bok som ska läsas ut ikväll!

Bilden ?http://www.fryksdalens.nu/Las_om/LO_bilder/p_Robinson_kruse.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Lite senare...

Nu är boken utläst och jag har börjat lite på Tom Sawyer, har läst den förut och tyckte att det lilla räckte, så kan jag ju alltid roa mig på bussen in imorgon. Nu ska jag läsa lite i min kvällsbok som jag inte minns vad den heter, men den handlar om en rad seriemord ochjag måste ju få lösa fallen!

Igår natt sov jag skit, drömde väl flera mardrömmar på raken, fråga mig inte varför, min drömfångare måste varit full, får skaka ur den ikväll. I natt sov jag i allafall gött, älskar att sova med J, då sover jag som bäst, även fast vi ibland trycker ihop oss i en 90 säng så sover jag iallafall bra.

God natt.

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/AUN/PP-RSK0027~Good-Night-Sleep-Tight-Posters.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback