Balkongpicknick!

Igår blev det en balkongpicknick! Eftersom jag blev skrämd av ormarna så kom J´s lillasyster på att vi kunne sitta på hennes balkong, så när J var ute i logen och byggde ett bord så lade vi ut "golvet" på balkongen så tyst vi kunde i smyg, inte det lättaste att göra allting på huk, spec inte eftersom man inte fick skrapa eller tappa nån del så grejset på taket kunde gå sönder. Men J märkte ingenting, så vi hade en mysig picknick där uppe men jag hade glömt att det är laktos i färdigköpta köttbullar, och J tänkte inte på det, så han fick ont i magen =(. Men annars var det mysigt, jag hade gjort chokladbollshjärtan så mumsiga!

Idag är det läsning som gäller och så ska vi vara barnvakt sen ikväll åt mina tröllungar =) och systra mi bjuder på Tacos -mums!- Jag har kommit fram till att jag inte tycker att skattkammarön är så rolig, vill hellre läsa Tom Sawyer, men det spar jag på så idag ska jag läsa ut den där och börja i Robinsson Crouse, och varför har inte dumma jag läst tidigare?! så jag börjat på den redan och skulle läsa ut den idag, eftersom jag ska till skolan på måndag! SUCK SUCK, blr så sur på mig själv! Så nu är dte läsning och jag bloggar inte mer förrns jag läst klart!

Tjingelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback