Tjejmiddagen..Dukning och Tankar...

Har redan skrivit lite och berättat lite att det roligade började när J kom hem, och de andra två tjejerna åkt. Det blev melodifestivalen på kvällen, vilket jag och E inte var så förtjusta i, men vi kollade på det iallafall (Måste bara säga att jag tyckte satt Sarah Dawn Finers låt var otroligt fin!) och sen så åkte de andra två hem. Men jag skrev ju att jag blev nöjd med min dukning, i själva verket tycker jag förberedelserna var roligare än middag =) Men här får ni se min dukning:

Dukning

Närmare bild på bordsplaceringslapparna och menyn:

Lappmenyn

Gjorde menyhållaren (vilket är ett hjärta) själv och målade i guldfärg, körde ju på ett guldtema i dukningen, har även 4 st hjärtan som jag målat röda de är dock inte lika glansiga eftersom jag använde vanlig akvarellfärg och inte hobbylack.
Är lite butter över att jag glömde ta kort på efterrätten, blev så nöjd med den. både till smaken och utseendet.

J håller nu på med kladdkaka, han gör någon specialare, annar är det jag som brukar göra den, vi ska ha tre olika toppning på den, krossad ananas, banan och så på den tredje delen after 8. Snart är dte One tree Hill - Love it!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback