Svärföräldrarna mina!

Älskar min J´s familj...idag iallafall ;o), just nu mest för att de tillfredställer mina behov, var i stort behov av August Strindberg - Fadern och Hjalmar Bergman - Markuelles i wadköping och vilka böcker har inte de, jo båda två! Min lycka var gjord redan där, och sen för en liten stund sen rinde J och berättade att de skulle åka till Marieberg, och jag vill ju ha lite saker från IKEA så då ska de åka dit och köpa det! Weehee! - Skuttar runt lite!-



Var i Stockholmia igår och firade syster yster som fyllde 40! -Hipp Hipp hurra- Men jag och mamma tog en racer in till stan och shoppade ett par jeans åt mig! älskar dem, de är sååå snygga!

Min älskade W var så söt, hon såg den STORA rosa tårtan, och slickade sig läskad om munnen. Svårt att beskriva men i verkligheten var dte underbart. Strax efter det sprang hon upp för att hämta sin bror som också är en tårtälskare.

Bilden ?http://web.dansukker.com/Files/Billeder/recept/pink_princess_cake.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback